zdrowie  

sunrisetequilaa
 
Dzisiejszy dzień był pełen przemyśleń.
wreszcie zahamowałam. choć bilans nie jest idealny, jest już ogarnięty ok 1200 kal. od jutra moje kochane 1000 kal + ćwiczenia. jako że teraz już nie opłaca mi się wykupować karnetu (miesięczny) wykupię go od 1 czerwca. POSTANOWIONE. jeżeli w ok 7 tygodni udało mi się zrzucić 10 kg, tą samą metodą, to dlaczego nie mogło by się teraz udać? może do 29.06 (dzień zakończenia roku szkolnego) osiągnę swój wymarzony cel. muszę tylko chcieć, a chce bardzo.♥

Kilka zasad:

1. Zero słodyczy.
2. Zero fast foodów.
3. Codziennie choć trochę ćwiczeń (brak czasu, zmęczenie czasami nie dają mi tego zrobić ale przemogę się!)
4. Zero smażonego mięsa.(obiadków babci też)
5. W weekendy bieganie (sobota, niedziela) - OBOWIĄZKOWO.
6. Postanawiam także wprowadzić licznik na blogu, to powinno mi także pomóc.
7. Codziennie będę chodzić do szkoły na wszystkie lekcje. Przecież dużo mi nie zostało, a nie warto zawalać roku.

Myślę, że gdy będę to codziennie czytać rano czy wieczorem, pomoże mi to w ogarnięciu siebie.
Trzeba być silnym.
  • awatar loir: Uhuhu, jaki rygor. Ale dobrze, spinaj dupke i walcz! ;* uda się na bank :)
  • awatar dilapidation.: no to powodzenia :*
  • awatar Leokadie: Bede ci kibicowac ;) mam nadzieje, ze Ci sie uda ;) Ja mam zamiar swoj cel, o podobnych zalozeniach zrealizowac do 21 lipca. 3maj sie;)
Pokaż wszystkie (6) ›
 

agachan
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

cuerpoperfecto
 
La Rubia: Cały dzień mnie brzuch bolał i nic nie posprzątałam ; /
Okres to zabójca diety i ćwiczeń. Ale spalać kalorie i tak muszę, może po prostu zmniejszę ilość ćwiczeń na mięśnie brzucha.
Oh chcę coś z grilla <3

Robiłam te ćwiczenia co w poprzedniej notce i "Ćwiczenia na mięśnie brzucha..." mnie wykończyły, nie spodziewałam się, że nie dam rady zrobić ani jednej serii całej : (
Bolał mnie przy nich kręgosłup.

Znacie takie przy których czujecie się dobrze jeśli chodzi o plecy a w szczególności kręgosłup?

(masło maślane O_O, nie mam weny do pisania dzisiaj : /)
  • awatar EtteEm: ojj tak, podczas okresu, dieta staje się 85759razy trudniejsza ;/ ale można to przetrwać ;) i Ty dasz radę! powodzenia :)
  • awatar no chocolate: Też mam okres. Ciągnie mnie do słodkiego! Ja robię ćwiczenia Ewy Chodakowskiej. One nie obciążają kręgosłupa.
  • awatar no chocolate: Owszem. Zwłaszcza, że moje efekty są głównie zasługą jej ćwiczeń :)
Pokaż wszystkie (3) ›
 

johannak
 
GreenEyedJoan:

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

slimsponge
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

piecdziesiatdwa
 
zierliche: a myślałam, że zaczął się już czas, kiedy cały mój bilans składać się będzie z owoców i bigmilków
a wieje jak na kole podbiegunowym i boli mnie głowa i jestem głodna przez to
damn
nawet brzuszkować nie daję rady, po koncercie mam wyjątkowo dokuczliwe zakwasy w karku, Glaca ftw
ogarnę niemiecki i pójdę na spacer, o. das is eine gute Idee.
 

loir
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
loir:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

sefira
 
Mam firmę szkoleniową: prowadzę kursy motywacyjne, interpersonalne, realizacji celów

znam wszystkie sztuczki i triki i... momentami dochodzę do wniosku, że jestem dieto odporna: chudnę kiedy moje ciało chce, a nie wtedy kiedy ja chcę i nad tym pracuję

i ta ciągła chandra :(
 

discorte
 
Tak mi się nie chce odchudzać ;c
Masakra ;c
Ale do lata trzeba rzeźbę poprawić xd
No to :
Ścisła dietka = owocki + warzywka
Trening =

i śliczny brzuszek =

d814908fa0cea6ee3207cf9.jpeg
 

iskiereczka
 
Niewiadomska Magdalena ♥: co to ? patologia kurwa, patologia !
 

priceless
 
priceless:

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

nightmare84
 
Hej hej :)

Dziś mam świetny humor! :D
Pamiętacie, jak *6 dni temu* pisałam Wam, że rozpoczęłam ćwiczenia z Ewą Chodakowską? Koniecznie muszę podzielić się z Wami moim maleńkim początkowym sukcesem :)

Tak więc, ćwiczyłam 4 razy. Oczywiście nie były to ćwiczenia na maxa, ponieważ moja kondycja pozostawia wiele do życzenia. No ale robiłam, ile mogłam ;)
Schudłam 1 kg. Nie jest to niesamowity wynik, ale czekajcie dalej :D
Najważniejsze przy gubieniu wagi za pomocą ćwiczeń jest oczywiście regularne mierzenie się, ponieważ jak wszyscy wiemy, mięśnie są cięższe niż tłuszcz.

Po dzisiejszym, *pierwszym* mierzeniu:
ramię: -2 cm
biust: -1 cm
pod biustem: -1 cm
talia: -4 cm
pas: -6 cm
biodra: -3 cm
udo: -2 cm
*RAZEM: - 19 cm!!!* :D

Mogą te rezultaty wydawać się Wam średnim efektem, ale jak dla mnie jest to mega wyczyn, tym bardziej, że od zawsze szczerze nienawidziłam ćwiczeń. W każdym razie mam zamiar kontynuować :)
Dodam, że nie stosuję żadnej diety, tym bardziej, że *kocham jeść* !!!. Jem normalnie a nawet pozwalam sobie na słodycze. Muszę z nich zrezygnować, ale ostatnio mam jakiś ogromniasty apetyt :/
Dodatkowo widzę efekty na odrobinę szczuplejszej buzi oraz dłoniach/nadgarstkach :)

Niektórzy inspirują się zgrabnymi laskami. Dla mnie najlepszą inspiracją i motywacją jest takie zdjęcie:

Tapeta pulpitu.jpg

Reasumując, szczerze Was zachęcam do ćwiczeń, choćby dla lepszego samopoczucia :)
  • awatar VividEdith: @Evf: cwiczenia, o ktorych mowa we wpisie :)
  • awatar Noella: wow, gratuluję, świetne efekty :-D, jestem coraz bardziej zmotywowana by też zacząć te treningi ;-)
  • awatar fatka: też muszę spróbować tych ćwiczeń wszyscy je tak chwalą :D i jak widać są rezultaty :D
Pokaż wszystkie (33) ›
 

pitifully
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

mywaytoperfection
 
Skoro nauczyłam się nie okazywać własnych potknięć przed światem, tym bardziej nie powinnam być słaba przed samą sobą.

Zbędne kilogramy? Same to sobie zrobiłyśmy, więc same możemy się z tego bagna wydostać. Zawsze wierzyłam, że chcieć to móc. Poza tym szkoda marnować najlepszych dni życia na topieniu się w uczuciu upokorzenia przed lustrem.
Damy rade dziewczyny.
 

pannawellness
 
Pani Wellness:

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

geekon
 
geekon: ri.pinger.pl/(…)outline700.gif…
W trosce o swoją wątpliwą tężyznę fizyczną, a trochę też dla zabawy, postanowiłem przystąpić do programu One Hundred Push Ups: hundredpushups.com/
Celem programu jest osiągnięcie w ciągu sześciu tygodni ćwiczeń kondycji niezbędnej do wykonania stu pompek pod rząd.
Po przeprowadzeniu wstępnego testu polegającego na wykonaniu tylu pompek, ile się da (ja dałem radę zrobić 21 głębokich, uczciwych pompek) należy wybrać jeden z trzech wariantów treningu - dla słabszych, przeciętnych lub silniejszych. Ćwiczenia, polegające na wykonywaniu określonej ilości powtórzeń w kilku seriach oddzielonych pewnym odstępem czasu, wykonuje się trzy razy w tygodniu.
Jutro rozpoczynam tydzień pierwszy. Postaram się publikować na tej stronie: www.pushupslogger.com/plog/show_user/41593 rezultaty ćwiczeń, trzymajcie za mnie kciuki!
  • awatar Budzik: ....i jak tam pompki? ...ja 3mam kciuki
  • awatar geekon: Mam problem z przebrnięciem przez drugi tydzień. Chyba powtórzę pierwszy tydzień.
Pokaż wszystkie (2) ›